Blog Bağımlılığı

Her gün, her saat yeni bir yayın yazmak için fikir fırtınası yaşayan blog yazarları var. Ama neden? Neden bu kadar çok basit bir internet sitesi için uğraşıyoruz?

67 ADET BLOG YAZARINA SORDUK


  1. İnsanların benim yazdıklarımı merak edip okuması güzel bir duygu(20)
  2. Blogum bana kazanç sağlıyor(13)
  3. Bir nedeni yok ben burada özgürüm(8)

Görüldüğü üzere blog yazarlarımıza sunduğumuz seçeneklerden en çok seçilen ilk 3 seçenek bu.

Ama unutulan bir şey var; ''Gerçek Hayat''.  Bir kitle ile bir şeyler paylaşmak için ailemizi, arkadaşlarımızı, sevdiklerimizi ihmal ediyoruz. Yemek saatini es geçip blog yazmaya veya bloglarının ziyaretçi kitlesini arttırmaya çalışan o kadar çok kişi tanıyorum ki. En büyük örnek ben bu yazıyı saat 02.13 de yazmaya başladım, uyumak daha kolay. Ama  sanki bizim bir parçamız burada ve yapmamızı söylüyor. Ama bizler her zaman bize söylenenleri yapmıyoruz ki, irademiz doğrultusunda hoşlandığımız şeyleri, keyif aldığımız şeyleri yaparız. Demek ki; Blog yazmaktan keyif alıyoruz. Demek ki; Biz bloglarımızda özgürüz. Blog bizim için asla bir yol ayrımı olmamalı. Blog, çevremizin ve ailemizin bize sunduğu kadar olmalı. Fazlası her zaman zarar. Ziyaretçileriniz sizin özgür hissetmek istediğiniz anı bekleyebilir. 
Ben kendimi şu an özgür hissettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder