Blog Yazmaya Nereden Başlamalısınız?

Blog Yazmaya Nereden Baslamalısınız?

Blog yazmak istiyorsunuz ama nereden başlayacağınızı hangi konuda yazacağınızı bilemiyorsunuz. Hepimiz bunları yaşadık amaçsız bloglar açtık kapadık, herkes bizi okuyor sandık ama bir tıklanma bile almadık işte size bu evreleri yaşamadan profesyonel bir blog yazarı olma yolunda sizlere yardımcı olacağız.

Öncelikle her şey tamam mı bir kontrol edin..
laptop, kahve, not defteri ve tabii ki müzik!

Bir düşünün; sizi siz yapan özelliğiniz ne ? Moda'yı mı takip ediyorsunuz? Bilgisayar oyunlarıyla mı ilgilisiniz? Futbol yorumcusu olarak mı görüyorsunuz kendinizi? Şahsen ben kendimi bir blogger uzmanı olarak hayal ettim bu konuda kendimi geliştirdim ve birerbirer yazılarımı sundum sizlere ha profesyonel miyim? Tabii ki hayır ben kendimi prefesyonel görsem blog yazmayı bırakırım sanırım.

Duymuşsunuzdur bir amca hacıya gitmek ister ve bunun için her gün allaha dua eder, para biriktirir belli bir zaman sonra hacıya gidecek parası olur tamamlanır ama gitmez hala allaha dua eder hala para biriktirmeye devam eder çünkü kendide biliyordur ki hacıya gittikten sonra ne için yaşayacaktır bir amacı bir hedefi kalmayacaktır ve bir hayat mücadelesi vermeyi bırakacaktır o amca bende öyleyim profesyonel olmak için yazıyorum eğer kendimi öyle görürsem yazmayıda bırakırım.

İlk yayınınızı yapın!
Bu yayın bir bloga merhaba diyede başlayabilir, bu yazın trendleri diye de başlayabilir, neymar2ın son golü diye de başlayabilir ama emin olun ilk yayınınızı yazdıktan sonra bir sonraki yayın için can atacaksınız

Kendinize bir tema seçin yeni başladığınız için bir blogger klasik temalarından seçebilirsiniz zaten profesyonel bir blogger olma yolunda kodlarla uğraşıp boğuşup duracaksınız zamanı geldiğinde kendi temanızı'da yapacaksınız, zamanı geldiğinde bu yazımıda hatırlarsınız inşaallah.

SIZ ACEMISINIZ SIZE HER SEY MUBAH!


Gadgetlerle javascriptlerle doldurun sidebarı. Siz acemisiniz onların bir işe yaramayacağını anlayacaksınız tabiiki.

Bu arada müziğin seçini biraz daha açın... Ben açamıyorum çünkü Almanya gol attı:)

Sonlara yaklaşırken şunu söylemeliyim ki siz bloggerdasınız facebookta değil. Sesli harfleri yazmak bu kadar zor olmamalı. Düzgün kullanın Türkçeyi. Bunu hem bir Türkçe sevdalısı olarak hemde google'da üst sıraları hedefleyen biri olarak söylüyorum çünkü google böcekleri yazım hatasını sevmez:)

Google böcekleri dediğim google'ın blogunuza gönderdiği içeriklerinize bakıp sizi google çıkaran böcekler. Saygım sonsuz onlara.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder