Google'da Üst Sıralara Nasıl Çıkarız

Google'da Üst Sıralara Nasıl Çıkarız?

Google'da üst sıralara çıkmak her blogger'ın ilkesi hatta amaçlarından biridir. Google'da üst sıralara çıkmak için neler yapmalıyız peki o zaman? Blogunuzu veya web sitenizi herhangi bir aramada atıyorum il 1.658.104 aramanın içinde 1. sırada görmek hayal değil, ve rakibiniz sayılacak geriye 1.658.103 tane daha site blog forum vs. varken...

Kendimden bir örnekle açıklayacağım; ''bloga reklam veren siteler'' diye aratırsanız google'a benim blogum il 3 aramanın içinde çıkacaktır. Şuan baktım 1. sırada çıkıyor Yaklaşık 453.000 sonuç bulundu peki benim blogumu bu aramada bu kadar zirvede tutan şey ne?

Google'da Üst Sırada Kalmamı Sağlayan Şey Ne?

Ben bu yayını yazmadan önce bir sürü farklı blogdan siteden vs. yazılanları okudum ve içeriklerinde paylaştıkları ''bloga reklam veren sitelerin'' çoğu eski kaldırılmış ve hata veriyorlar yani siz onların yayınladığı bir siteye yönlenmek istiyorsunuz ama karşınıza 404 NOT FOUND diye yazı çıkıyor. Şahsen ben bir blogdaa böyle bir hatayla karşılaştıktan sonra o blogun geri kalan yazılarınıda okumak istemem. Google aramamda rastlasam yine tıklamam, çünkü kaliteden yoksun bir blogun yayınlarını okumak istemem.
Ben kendi yayınımda diğer blogların yazdıklarının aynısını kopyalayıp yapıştırsaydım hem kalitesiz bir yayın olurdu ve blogumu kalitesiz görünümüne sokardı hemde google'da üst sıralara çıkmam hayal olarak kalırdı.

Google'da İlk Sayfa'da Kalmak İçin


Bu olayın tekniği şöyle;
Herhangi bir sitede yer alan yazıyı aynen kopyalarsınız google'da gözükmezsiniz.
Herhangi bir sitede yer alan yazıyı aynen kopyalayıp sonuna veya başına bir kaç kelime ekleyip yayınlarsanız google da çıkmazsınız. Yayının bazı yerlerini kese kırpa yayınlarsanız dediğimiz gibi çıkmazsınız. E bu kadar söyledikten sonra kopyalama yapmazsınız diye umuyorum.

Az ve öz yazmayın çok ve öz yazın. Ne kadar çok kelime kullanırsanız google sizi o kadar dikkate alır. Düşünüyorumki 'Bloga reklam veren siteler' diye aratınca google'da bundan sonra bu yazımada rastlamanız mümkün olabilir çünkü verdiğim örnekte çokça kullanmışız o kelimeyi.

Bakın adsense bile içeriği yazıdan çok video, resim vs. olan bloglara reklam olanağı sunmak istemiyor ne kadar yazı o kadar para. Bundan dolayıdır ki film siteleri genellikle bir blog veya forum sayfası oluştursunlar google'ı o metinlerle kandırmak için.

Sonlara Yaklaşırken;


'Bloga reklam veren siteleri' ben yayınlar yayınlamaz 1. sırada çıkmaya başlamadı tabii ki önce o yayınıma backlink sağladım. Sosyal medyadan yani twitter'dan Facebook'tan sürekli linklerle bloguma yönlendirmeler yaptım. Bu denli trafik tabii ki google'ın dikkatini çekti.

Wikipedi gibi yazmayın . Özgün ve bireysel yazdığınız cümlelerinizden belli olsun çok resmiyete dökmeyin işi tabii ki blogun amacına göre değişir bu ama haber blogu değilsenizde haber blogu gibi yazmayın.

Daha yazacaklarım çok hepsini bir yayına sıkıştırmak istemiyorum siz takipte kalın daha detaylara değinmedim bile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder